PILIHAN HATI- COSMODERM

22:27:00

Assalammualaikum,


Firstly, ucapan takziah bagi keluarga mangsa MH370. Keep on du'a.. senjata orang mukmin dan beriman. Allahu.

Actually aku nak upadate tentang produk pilihan hati sekarang. really awesome.. Promise.Hehe. Aku ni orang yang sangat particular tentang pemilihan produk muka.. sebab my skin quite sensitif. Aku try bermacam product u cover masalah ruam di muka. physically look jerawat nasi.. ke il and halus. Aku sangat kalah menggunakan bedak atau apa-apa product muka. kecuali pencuci muka. Alhamdulillah, someone have introduce me to using COSMODERM.

Mula-mula lama aku survey and tengok review pengguna. Mostly said 'depends' dengan kulit orang. Macam ragu-ragu la nak guna. Nak beli tak de trial kit. Ok tak pe.. Kita baca,baca dan keep on baca. Buat reseach siap print out semua jenis produk ia and analyze. Type of skin, Skin problem, Price bla..bla.bla.. One day masa hantar adik balik Melaka , singgah kat Mydin Melaka. kebetulan ada farmasi niat nak beli ubat batuk.. then tejumpa one set produk Cosmoder. Laju je aku tanya pharmacist tu benefit, kesan and suggestion. Selesai sesi Q&A aku terus collect one set product Cosmoderm Tea Tree.. Haih. Ini semua gara-gara promoter yang bertopengkan pharmacist.

Hampir two month pakai, jatuh cinta pulak dengan produk ni. Sayang kau kakak pharmacist. ececeh. Ruam kurang.. Pakai pun jimat. One set yang aku beli, beli benda basic je.. Pencuci,Toner , Krim siang/malam. Syok gile.. Pencuci je habis.. yang lain still banyak lagi. Bebel-bebel ni.. Meh aku share kat mana nak dapatkan barangan awesome ni.. Just singgah Guardian atau farmasi terpilih. Tapi kebanyakkan produk yang di jual kat market produk yang memang top. By the way produk ni halal, so tak de masalah kalau nak bawak solat.





Sekarang ni Cosmoderm tengah buat promotion Set Tea Tree ni. Laju-laju pegi website diaorang beli buat stok. Hehe

Ok ini laman web ia. : COSMODERM

Pencuci muka - Guna sikit je. tak payah 1cm sangat. Buih yang menyegarkan dan meriangkan.
Toner- Guna terlalu sikit and ia menyerap kat muka, best!
Pelembab - Guna ni lagi sikit dari toner tapi dapat full cover 1 muka.

Set jimat dah berkesan halang jerawat.
Additional supplement yang aku makan dalah VCO Catalyst.
Just share benda bagus , tak salahkan.

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe